Buselibus :)


Vi kom nyss hem från lekparken med Elliot. Vi var nog ute över en timme tror jag :) Det var iaf riktigt skönt att få komma ut o röra på sig, men den här dagen är inte slut ännu. Jag skall ännu ner till Willys för att handla lite till maten ikväll. Svea kommer hit om en stund med och skall sova hos oss i natt. Mys! Får se vad vi hittar på sen. Jag funderar på om jag skall ställa mig o baka bröd till soppan som vi skall ha i morgon. Då kommer Sandra och Jesper hit på middag och fika. Jesper fyller nämligen år på onsdag, men då skall jag på mammagrupp på kvällen så då hinner vi inte fira honom, så det blir i morgon istället. Då skall jag nog göra nån enkel god bakelse. Ni får se vad jag hittar på hihi!

Nej nu skall jag skriva ner receptet till soppan så jag kan handla hem till den i dag också så vi slipper göra det i morgon :)

Vad har ni hittat på under dagen då?

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Den finns på http://www.babyvarlden.se/Verktyg/Forlossningsutraknare/ :)

2010-09-20 @ 16:34:14
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Sandra Lindström

Aaw jag längtar! ;D <3



Idag har jag tvättat och vikt in tvätt som typ har tagit nästan hela dagen. Usch vad jag hatar att tvätta, speciellt när det blir så mkt. Sen när jeppe kom hem har vi varit på föräldragruppen. =) och nu är det i stort sätt läggdags. Så den här dagen gick den me. hehe..=)

2010-09-20 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0