Aj aj aj mitt huvud.


Nu bultar mitt huvud som om jag hade 1000 galopperande hästar inuti. Nej så jag skall faktiskt flytta mig in i sovrummet till sängen för att kolla på Kniven mot strupen och sen lägga mig o sova..

Jag fick sällskap av en liten Elliot i badet förut. Mysig och blött blev det i hela badrummet, tur att det bara är vatten hehe. Sen diskade jag och plockade lite, för att sen börja med maten.Potatismoset blev helt underbart och nog ett av det godaste moset jag har gjort. Och nu ikväll somnade Elliot till och med innan Halv åtta hos mig och det kommer jag inte ihåg när han gjorde det senast hehe.

Jaja, nu har programmet börjat så jag skall studsa i säng nu och förhoppningsvis så lyckas jag se hela också innan jag somnar ;P Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0