Tisdagsmorgon.


Elliot ligger ännu och sover. Men jag hade svårt att somna om när jag vaknade vid halv 7 och gick därför upp istället. Drömde en massa konstigt i natt. Visste ni att jag är livrädd för hissar? Så gissa vad jag drömde om? Jo hissar! Dom mest knäppaste och snabbaste hissarna jag någonsin stött på. I en dröm alltså. Nej usch och fy, är glad för att dom hissarna vi har i Norrköping i centrum är normala och går att lita på litegrann iaf.

Det är snart dags att väcka mina sjusovare inne i sovrummet. Elliot skall till dagis idag. På ett sätt vill jag bara ha han hemma idag och bara mysa med honom hela dagen men inser att det kommer inte fungera om vi skall fixa massa saker här hemma idag. Jag skall ta och dammsuga och moppa golven idag, sortera ut bebiskläder som syskonet skall få använda. Det är lite roligt att se dom små byxorna och bodysarna! Jag kan inte förstå att Elliot har varit så liten haha! Åter till där jag va, vi får även ett nytt matbord ikväll så vi måste plocka isär det gamla vi har och bära ner det till förrådet. Fast det blir väl Pelle som får göra det hehe!

Nu vakna Elliot! Måste gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0