Söndag.

Den här söndagen känner jag på mig att det kommer bli en bra söndag!

Elliot vaknade kl 6.40 idag ungefär. Eftersom vi gick o la oss i en bra tid i gårkväll så känner jag mig riktigt utvilad. Elliot fick komma över till min säng i morse, så vi låg o myste lite innan vi gick upp och bytte blöja, gjorde välling och sen satte oss framför Bolibompa. Efter en timme ungeför så blev det frukost för både min och Elliots del.

Nu har vi bara busat och jag har till och med fått sitta här framför datorn i lugn o ro. Han sköter sig själv för det mesta och leker jättefint själv. Mammas duktiga kille det där! Dessutom så har han börjat prata jättemycket och förstår vad man säger till honom nu. Men mitt humör har han definitvit fått! Haha han kan bli så arg att han slutar tänka på vad han gör. Precis som jag när jag blir arg. Sen är han ruskigt envis med men det kommer från Pelle hehe.

Senare idag efter att vi har ätit lunch och Elliot sovit middag så skall vi bort till Pernilla, Rikard och deras barn. Vi skall fika lite och barnen få leka ihop. Pelle skall också hjälpa dom med sina datorer! Men innan allt det där så skall jag ta och putsa fönster och städa toaletten. Pelle får moppa golven och dammsuga.

Åh gud vad jag längtar efter bebisen i magen! Snart har jag gått halva tiden och jag förstår inte vad tiden har tagit vägen? Den bara försvinner. Kan det ha o göra med att man är småbarnsförälder och inte hinner tänka så mycket på det för det är så mycket runt Elliot som sker? Jag tycker det skall bli jättekul att Elliot skall bli storebror. Han kommer bli den bästa någonsin. Han är verkligen intresserad av små bebisar. Det märkte man i fredags när Ida var här med lilla Elin. Som han klappade och ville mysa hehe.

Måste nog sluta nu, för Elliot börjar hitta på massor med bus! Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0