Överkörd..

Jag blir lika dålig på att blogga idag. Min kropp över överkörd efter nattens händelser. Elliot somnade vid halv 9 och jag strax där efter. Jag vaknar igen vid 1 av att Elliot hostar som en tok och kan inte sluta. Han slutade hosta runt 4 efter, macka, saft, majskrokar och mjölk. När han väl somnade om igen så började min näsa att rinna som ett vattenfall. Så jag somnade nog runt 5 skulle jag tro. Klockan 7 vaknade Elliot igen..

Så där har det hållt på och just nu mår jag varken bra eller dåligt. Den här dagen kommer bli skum. Den enda som mår bra är Pelle så han får ta hand om oss sjuklingar idag. Saften har dessutom tagit slut så det blir för Pelle att knata ner till Willys och köpa nytt. Tur att jag gjorde mycket mat igår så man slipper laga kvällsmat.. Iofs så har jag ingen lust att äta alls, men måste för Plutts skull. Elliot äter inget han heller typ :( Jag hatar att vara sjuk! Verkligen HATAR det! Jag fick vara frisk i 2 veckor sen så börjar allt om igen. Typiskt min tur..

Hörs i morgon! Då hoppas jag på att jag mår bättre!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch tråkigt Nadja med hostar en massa om nätterna men brukar ge henne hostmedicin så sover hon rätt bra igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0