Nu blev det kväller!

Pastavatten står på spisen som snart börjar koka. Och till det blir det Findus köttfärsås! Det var inte alls länge sen vi åt det, men det är det enda som jag kan äta utan att må illa, plus att jag har det som lite craving. Så Pelle och Elliot får bara haka på haha. Efter maten så skall vi upp till Pernilla och Rickard en stund så barnen får leka lite med varandra. Men det blir inte så jättelänge, för jag är sjukt trött ikväll.

Sen när vi väl är hemma igen så blir det dags för Robinson 2010 och sen sover jag nog. Elliot har inte sovit så länge på dagis idag så ni kan ju gissa vem som är trött? Och tröttare skall han bli innan han lägger sig ;P Då kanske han somnar fort utan att bråka och sen sover länge i morgon.

Nej nu skall jag ut och se hur det går med maten ute i köket. Pelle och Elliot är i köket, då vet man aldrig vad som händer haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0