Nu är det min tur.


Att bli sjuk. Både Elliot och jag har sovit riktigt dåligt i natt. Han ligger ännu och sover för han vaknade vid 5 och grät. Stackaren har sån feber :( Det första han skall få när han vaknar är en alvedon och sen välling. Det är typiskt att jag också skall bli sjuk nu när jag vill finnas till för  Elliot till 100%. Men tack och lov så har jag Pelle här hemma som kan underlätta för mig och nu på förmiddagen så finns även Svea.

Snart skall jag väcka Svea och sen skall vi börja ringa massa med samtal. Allt från ultraljudet till dagis.

Nu skall jag slänga mig i sängen igen det korta stunden det är kvar som jag blir själv uppe. Skriver nog mer senare, beror på om jag orkar eller ej.

Bra start på en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0