My Family!! <3


Åh idag kommer mina föräldrar och tre av mina syskon hit! Eller snarare om 2½ timme. Som jag har längtat efter den här dagen. Min lillebror David skall sova här i natt för att han skall till Göteborg i morgon för att flytta helt ner till Gotland. Han har ju aldrig varit o hälsat på oss förutom när det var Elliots dop för ett år sen. Men då såg han ju aldrig hur vi bodde utan stod bara utanför ytterdörren. Men nu skall han iaf få se hur vi bor :)

Elliot och jag är ännu förkylda men känner oss pigga nu. Elliots öroninflammation har nästan gått över och febern är borta. Jag tror nog mest på att det kommer vara mycket nu i några dagar och att vi aldrig kommer ha tråkigt hehe!

Bebis har börjat röra sig jättemycket nu dessutom! Det är så mysigt. Det värsta är att min navel börjar puta ut när jag sitter ner :/ Och ni som följde min blogg när jag väntade Elliot, vet att jag avskyr navlar. Min mamma har nog påverkat mig, men hon är tusen gånger värre. Lika så med skogsmyror, eller alla myror överhuvudtaget.

Nej dags att fixa i ordning sig lite och fixa lite här hemma innan familjen kommer :) Men nu är jag tillbaka på bloggen iaf. Fast tyvärr är det nog så att jag skall lösenordskydda min blogg snart. Men mer om det kommer efter helgen när jag har lite mer tid :)

Den stora nyheten idag är! Vi i Söderköping har fått snö! Inte mycket, men lite hihi!

Ni får ha en mysig fredag! Hörs ikväll när jag har tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0