Kramp i armar och foglossning.


Nu har jag dammsugat och moppat golven. Så nu luktar det fräscht och gott hemma hos oss. Efter att man har gnidit med moppen på hopplösa fläckar, så har jag börjat få kramp. Inte skönt, men det går nog över. Nått som alltid kommer tillbaka och som inte försvinner är ju foglossningen. Men det får jag leva med. Jag är ju trots allt gravid :)

Pelle gick precis upp till sina föräldrar för att ringa till vaktmästaren. Så att vi kan få en ny spis, kyl och frys nån gång! Vi ringde innan sommaren och då sa han att han skulle komma och titta på det så fort som möjligt, men när det har gått 4 månader och ingen har dykt upp ännu så blir man irriterad! Speciellt när Elliot har lärt sig att vrida på knapparna. Spisen är från stenåldern och inte barnsäker. Vi har ju hemförsäkring som tur va, men jag vill inte att vårt kök skall brinna ner för att vi har slöa vaktmästare här i kvarteret.

Jag skall snart bege mig upp till Pernilla och Rickard. Pelle skulle möta mig utanför hos dom. Vi skall ta en liten fika o prata lite skit :P

Nej ta mig nått att äta innan för hungern börjar sätta sig i magen nu. Plus att Skrållan har fnatt, så jag måste busa av henne lite med hihi!


En riktigt gammal bild på vår kisse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0