Jag och min frukt.

Jag och älsk sitter och kollar på Robinson just nu. Men för stunden så är det ju reklam, därför passar jag på att skriva ett sista inlägg för idag. Samtidigt som vi kollar på tv äter vi clementiner. Jag har redan ätit 3 st :P Älsk har bara ätit en. Det finns inget godare än clementiner! Speciellt om dom är lite sura.

Elliot somnade så fort vi kom hem från Pernilla och Rickard. Han var så himla trött eftersom han inte sov nå vidare bra på dagis idag. Nu får vi bara hoppas att han sover hela natten. Gud vad stor min skrutt börjar bli nu! Innan så sa han både "mamma" till mig och Pelle, men idag så sa han "pappa" för första gången! Pelle blev överlycklig och det kan jag förstå hihi!

Slå sig ner i soffan igen nu och se klart på resten av Robinson och sen krypa ner i sängen under täcket och glo lite på tv tills man somnar :) God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0