Havregrynsgröt och clementin.


Det är vad min frukost består utav. Gröten är uppäten men det tar typ 100 år för mig att skala den där clementinen för allt det där vita som blir när man har tagit bort skalet, måste bort innan jag kan äta den. Knäppa grejer jag har för mig ibland.

Blev inget bloggande igår iaf. Jag var så himla trött, plus att det var mycket igår. Svea kom hit igår och är ännu kvar <3 Hon ligger ännu o sover. Jag lagade dessutom mat igår i över en timme, vilket blev potatis/kasslergratäng som vart riktigt god, även om den vart lite rinnig. Men sen satt vi och spelade yatzy efter maten och sen kollade vi på tv resten av kvällen när Elliot hade somnat.

Men idag så blir det väl lite mer får man hoppas. Elliot är iaf på dagis just nu och slutar som vanligt kl.14. Men innan det så skall jag dra igång dammsugaren och sen ta o diska frukostdisken. Men innan jag gör nått av det så skall jag faktiskt sätta mig och ta det lugnt en stund framför The Sims 3 :) Länge sen jag spelade det där nu, så det skall bli skönt att bara få koppla av en liten stund framför det.

Annars vet jag inte vad som händer idag. Kanske blir en sväng till Elliots farmor och farfar en stund, eller om man skall kolla vad Pernilla gör. Men jag skall umgås med Svea en stund till först också!

Just det! Nästa vecka kommer bli en riktig toppenvecka! På måndag så skall vi på UL (ultraljud) igen för att titta på bebis <3 Det ser jag fram emot! Elliot får stanna kvar hemma med Svea som skall vara barnvakt åt honom för första gången men det kommer hon att fixa galant eftersom hon vet vad som behövs göras och hur Elliot fungerar. Sen på fredag så kommer mina föräldrar till Norrköping och mina syskon Mathilda, Mattias och David. Men David skall ner till Göteborg på en gång typ, för han skall packa ner alla sina saker i sin lägenhet så han kan flytta ner allt till Gotland igen. Men mamma o co stannar i en hel vecka skulle jag tro, var av att 2-3 dagar skall dom ner till Göteborg och hjälpa David med flytten så Mathilda och Mattias skall bo här hos oss under dom dagarna! Det längtar jag till och Elliot kommer bli superglad för han älskar att leka med dom. Han kommer nog se det som ett stort äventyr o ha morbror och moster hos sig i några dagar :)

Nej nu skall jag faktiskt sätta mig och spela lite och sen börja med sysslorna. Plus att Pelle skall ringa till vaktmästaren och skälla på honom igen (hehe). Min graviditet skriver jag om i ett annat inlägg som vanligt och magbild kommer så småning om idag :) Gick ju in i en ny vecka igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0