Fredagskväll.

Jag har bestämt mig för att det här får bli mitt sista inlägg för idag. Den här dagen har varit både bra och dålig. Mer än så kan jag inte gå in på. Det som är bra kan jag dock självklart berätta! Vi har umgåts lite med Pernilla, Rickard och Wilma idag, varit ute och gått på en promenad och handlat "fredgasmys" till ikväll till Idol. Jag skall snart sätta igång med maten åt oss tre. Ikväll blir det spagetti igen, för jag vill inte ha nått annat att äta och sen en pastasås till det med färska babytomater till det, gott va?

Samt att idag, så kände jag vår lilla skatt i magen. Nu var det en riktig spark! Även om jag bara är i v.19 så kände jag den så himla bra! Och den som gjorde det ännu bättre var Elliot <3 Han låg med huvudet på min mage samtidigt som plutt sparkade där inne i magen. Åh mina älskade barn! Jag älskar er så <3

Nått annat som är bra, vet ni vad det är? Kommer ni ihåg när jag skrev tidigare i veckan om vår kyl, frys och spis? Vår vaktmästare i kvarteret var här idag och kollade på dom här sakerna och han sa att vår kyl och frys är så gamla att man inte kan hitta några reservdelar till dom längre. Så på måndageftermiddag så kommer dom med en stor lastbil med vår nya kyl och frys! Helt nya hihi! Spisen skulle vi få om några veckor. Åh så skönt att man får nytt. Då slipper man skämas varje gång man tar hit nån vän.

Nu skall jag dock sätta igång med maten. Är vrålhungrig, så det är nog dags :) Vi hörs i morgon igen, för ikväll så skall jag bara njuta av kvällen med min familj plus att vi skall tvätta med. Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Jossie

Fan va nice med nytt, härligt! :D

2010-10-15 @ 19:11:54
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0