Fredagmorgon!


Elliot driver mig till vansinne ibland, iaf när han gnäller och vill ha nått och sen duger det inte helt plötsligt. Just nu river han runt här på skrivbordet och försöker hjälpa till att skriva. Hehe fast lite gulligt är det minsann!

Efter en natt med mycket uppvaknanden så känner jag mig ändå ganska utvilad. Men det bara så som jag känner just nu. Jag har fått en yttepytteliten urinblåsa nu med den här graviditeten. Jag är pinknödig jämt tycker jag. Undra hur det blir när man väl är i vecka 40? Då kommer jag väl få bo på toaletten haha! För övrigt idag så skall vi nog umgås med Pernilla, Rickard och Wilma. Vi skall kanske vara ute och leka beroende på vad det är för väder. Just nu ser det lovande ut. Annars blir det lek inomhus. Jag måste även gå till busstationen och fylla på busskortet så att vi har det laddat och klart tills på måndag när vi åker in till UL. Det här blir nog en lugn och skön fredag iaf!

Nu skall jag ta mitt vilda troll och kolla på lite Timmy Lamm så han kan vara still i 1 minut åtminstone hehe :P Han är sjukt vild just nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0