Vilken natt!


Jag har som vanligt sovit jättedåligt i natt. Min slemhosta är enormt störande. Sen fick jag dessutom kramp i bröstet och efter det vaknade Elliot flera gånger. Jag ser inte fram emot att sova längre. Det känns nästan helt hopplöst att man inte kan få sova bra nån natt. Det händer kanske 2-3 ggr i månaden att det bli nätter som är bra.

Nu har Elliot iaf fått en ny blöja och välling. Vi ser på Vakna med the voice på 5:an just nu, men Elliot är så intresserad av snön som faller där ute och alla traktorer som åker utanför för att ploga och hälla sand på marken. Eftersom det kommer ett team till Elliots dagis idag som kallas förskoleteamet så får han vara ledig idag. Han gillar inte dom och jag är väl inte så förstjust jag heller i dom. Och i morgon har dagis stängt pga planering. Det blir 2 dagar hemma nu och så får han gå på torsdag igen.

Den här veckan ser jag fram emot. Det händer inte så fasligt mycket, men det är nog det som är grejen. Jag får bara lov o vara! Jag har knappt några måsten. Så skönt :) Jag, Pelle och Elliot åker dessutom in till Norrköping på fredag. Då skall vi köpa julklappar och massor av saker till advent. Men det jag mest ser fram emot är nog at vi skall kolla på ringar. Förlovningsringar alltså! Vi har ju varit förlovade nu i 1½ år, men jag har bara haft en symbolisk ring. Men nu är det dags. Det blir som en julklapp till oss två som vi har valt ut tillsammans. Men någonting mer skall vi köpa till varandra, bara nått litet att lägga under granen på julafton.

Nej jag tror det är dags för mig att släppa datorn lite nu. Elliot börjar riva runt som tusan och är helt vild haha. Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0