Varför skall jag?


Jag kom på en sak, varför skall jag sluta blogga för? Alla stöter på sina hinder och jag vill inte sluta blogga så fort nått händer. Det som har hänt har hänt. Det finns inget som kan förändra det och istället för att deppa så beslutar jag mig för att fortsätta vara positiv, för Elliots skull och min familj. Så bloggen är i full bruk som tidigare. Jag vet att ni undrar vad det är som har hänt, men min mun är försluten. Jag fortsätter att skriva om min vardag och om mina barn.

Idag är det en ny vecka, en ny start och en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter himla klokt faktiskt, att liksom inte ge vika för att saker händer. Kul att du fortsätter blogga! :)

2010-11-15 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0