Underbara fredag kommer med regn.


Helt plötsligt så är det fredag igen men för en gångs skull så känns det som att jag hinner med. Lite planer har vi idag med, men inga planer som gör att jag får panik och känner press. Så himla sköööönt! Elliot vaknade halv 6 i morse, inte alls kul, men som tur va så var jag redan vaken för som vanligt så är mina drömmar inte alls på min sida. Vi låg i vår säng och busade en stund innan vi gick upp och bänkade oss framför tv:n med en flaska välling till Elliot. Pelle vaknade precis med. Vi skall hinna äta frukost och klä på oss innan lilla bustrollet Wilma kommer och skall vara hos oss en stund på förmiddagen så Pernilla och Rickard kan få göra ett ärende i lugn och ro. Elliot och hon kommer leka massor!

Sen ikväll så kommer eventuellt Svea och Henka hit på en bit mat och umgås lite. Det var ett tag sen vi umgicks alla fyra utan någon annan.

men nu först så skall vi sätta oss vid köksbordet och äta lite fukost o spela lite yatzy. Regnet öser dessutom ner så det smattrar på fönstren. Mysfaktor! Det får bli en innedag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0