Tisdag!


Nu är det tisdag igen. Elliot är på dagis nu och jag sitter mest och bara njuter av lugnet en stund. Även om jag älskar att ha Elliot hemma, leka o busa, så kan det va så otroligt skönt att vara själv ibland. Utan barn alltså. Så jag skall göra mig en kopp thé och sen sätta mig framför datorn igen för att läsa bloggar och sen kolla lite på OTH.

Senare idag så skall man umgås med höggravida Sandra <3! Det ser jag riktigt mycket fram emot. Sen ikväll så kommer hon och Jesper hit för att kolla på House med oss och prata en massa som vi alltid gör :) Åh mys!


Nej en kopp thé var det nu ja!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-16 @ 10:25:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0