Sluta blogga..


Jag känner mig sönderstressad, utmattad och inte i balans längre. Jag är trött hela tiden och är som en robot. Så jag har bestämt mig för att sluta blogga ett tag nu, för att ta tag i mig själv och bara finnas till för min familj. Jag vill egentligen inte sluta, men känner att jag måste för att få lite frid. Jag hinner inte blogga samtidigt som jag måste finnas till för alla andra. Om jag skall orka ta hand om mig själv, Elliot och bebisen i magen så måste jag det här tyvärr..

Bloggen kommer finnas kvar och jag skriver inte förrens jag har bestämt mig för att komma tillbaka helt..

Hoppas att ni får en toppenhelg. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0