Skallebank!


Jag börjar få riktigt ont i huvudet, vilket inte får hålla i sig för jag har inga alvedon hemma. Skall dessutom in till Ica Maxi i Norrköping och handla hem lite färskvarror som mjölk bla. Jaja, det går nog över annars får jag lägga mig i säng tidigt ikväll.

Pratade nyss med Elliots dagisfröken och sa att han skulle få gå i morgon. Nu har han varit hemma i 1½ vecka och börjar bli lite rastlös. Han är bara lite snorig nu så jag hoppas att det skall gå vägen. Hostan är nästan helt borta med.

Jag måste göra mig i ordning lite grann nu innan vi skall åka plus att jag måste pussa på min lilla älskling nu innan jag åker iväg till stan :)

Brukar man bli förvirrad när man är gravid? Jag blir helt tokig på mitt minne ibland. Jag kommer knappt ihåg vilken vecka jag är i och sen vad jag har lagt saker. Jag som annars brukar ha ett superminne och komma ihåg allt. Var till och med tvungen att fråga Pernilla om hon visste vilken vecka jag va i haha! Men en sak älskar jag iaf! Att vara gravid! Spelar ingen roll om det är första eller andra barnet. Det är så otroligt mysigt! Men efter den här bebisen så får det dröja många år innan det blir en bebis till. Får bli en sladdis när Elliot och bebisen är mycket äldre :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0