Sex and the city 2.


Jag och älsk skall kura ihop oss i soffan och kolla på film. Idag är det min tur att välja film så jag valde Sex and the city 2! Den var ett tag sen jag såg nu och jag tror dessutom att Pelle har tröttnat att se på Eclipse hehe :) Elliot somnade för en nästan en timme sen så nu är det lugn o ro här ikväll. Bara katterna också kommer hålla sig lugna blir jag nöjd.

Efter filmen är det dags för oss att krypa i säng och känner jag mig rätt så kommer jag hinna somna innan filmen är slut oavsett hur bra den är haha. Lång dag i morgon och värre dagar väntar oss här i veckan. Inte en rolig start på en måndag, mycket kommer att hända och det känns som att man själv aldrig får vila eller slappna av riktigt innan nästa stora grej händer.

God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0