Save tonight


Det är vad som går i mina högtalare just nu :P Med E.M.D hehe. Elliot gillar den.

Jag skall snart ta min lilla surpuppa och klä på honom kläder o sen gå ner till Willys för att handla lite fika till ikväll. Sandra och Jesper kommer sen runt kl.18. Men innan det så skall vi hinna äta mat med. Så det blir hemmagjort potatismos och köttbullar till middag. Självklart lingonsylt till och så skall jag koka lite broccoli till mig också :P

Nej overall på Elliot och sen låta han krypa ner i sin vagn med åkpåse i fårskinn! Det är kallt ute nu ikväll kan jag lova! Iaf här i Söderköping :)

Kommentarer
Postat av: stephanie isabell

önskar dig en fortsatt trevlig kväll !

2010-11-16 @ 20:33:24
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0