Sa jag underbar?


Fredagen som skulle bli så underbar har fått en vändning. Jag kan inte skriva ut det på bloggen och inte prata om det speciellt förutom mina närmaste. Men jag är så förtvivlad, ledsen och förbannad på hur Dom tänker, dömer och pekar ut en. Det finns inga ord som beskriver hur stort hat jag känner mot Dom där som gjorde så här mot min familj. Jag skulle vilja krossa Dom miljoner gånger om. Förbannade jävla nötter som inte kan se sanningen utan tror på Dom där jävla lögnarnas påhitt. Nej, den här fredagen är allt annat än underbar. Tack och lov så har jag min familj här uppe, men vill inget annat än att åka hem till min familj nere på ön och vara vid dom, stötta dom och bara finnas till.

Jag älskar er och tänker på er massor <3 Det gör ont i mig att jag inte kan vara vid er!

Nu skall jag snart förbereda maten till ikväll så Elliot och Pelle kan äta åtminstone. Jag måste också äta något för bebis skull, även om min aptit är som bortblåst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0