Så himla underbart!


Jag har sovit som en gud i natt. Hostmedicinen gjorde sitt kan jag lova! Känner mig utvilad och pigg för en gångs skull så här på morgonen. Härligt!

Elliot sover ännu, men skall väcka honom snart om han inte vaknar själv. Har iaf förberett vällingen och kläder o så. Blir alltid lite stressad när inget är enligt planerna. Fast vi hinner ner till dagis oavsett :)

När jag har lämnat Elliot på dagis så funderade jag på om jag skall gå ner till Jysk och sen leksaksbutiken o köpa adventsstjärnorna och sen en pluka till lilleman. Mycket smidigare o hämta och lämna Elliot på dagis med en pulka. det får bli en liten tidig julklapp från mig och Pelle hihi. Jag tror det blir så. Sen in på Willys och köpa pepparkaksdeg och formar. Freyda kom hit en stund igår, vi drack en kopp thé och pratade massor. Bland annat om pepparkakor :P Får se hur jag gör, men baka nått vill jag iaf.

Nu skall jag se om jag får upp mina två sömntutor inne i sängen. Jag börjar bli vrålhungrig och bebis i magen känner väl likadant hehe. Vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0