Onsdag.


Det kommer bara bra ett inlägg idag för min del. Vi skall blåsa datorn och installera nå helt nytt windows. Jag fattar ingenting av det Pelle har förklarat för mig och jag bryr mig faktiskt inte så mycket heller. Bara jag får ha alla mina saker kvar som jag har nu så blir jag nöjd.

Elliot är på dagis nu. Jag gick ner och lämnade honom fast det var Pelles tur haha. Jag insåg att jag skulle sakna honom så mycket att jag tvingade Pelle att stanna hemma så jag fick gå ner med honom. Annars får jag ju inte se honom så mycket idag. Han slutar som vanligt klockan 14 och när han väl är hemma så är det dags för mig att göra mig i ordning eftersom jag skall till mammagruppen idag. Då kände jag att jag var tvungen att få så mycket tid som möjligt med honom. Pelle får gå ner med honom i morgon istället :P

Nu skall jag först sätta mig och kolla igenom hela min användare på datorn och rensa bort skit som jag inte vill ha kvar. sen skall vi städa lite här hemma med idag. Svea är här också så då går det mycket fortare. Eftersom Pelle måste fixa med datorn och det lär ta tid så måste vi bli klara med städningen rätt så fort. tack och lov är det inte så mycket :) Och jag skall se hur mycket jag klarar av med. jag får såna foglossningar och vill gärna inte ha ont sen idag när jag går till mammagruppen. Bebis är dessutom helt vild o galen i magen allt oftare nu! Det gillar vi :) Jag går ju också in i en ny vecka idag! Vecka 24! Men det skriver jag om i morgon när vi har fått ordning på datorn :)

Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha min bebis var också helt galen i magen :P typiskt magbebisar ;)

2010-11-17 @ 13:57:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: iinK - Try to erase me!

Hello, you got beautiful blog, I do visit your blog everyday. Keep up the good work. =)



..I've one blog too, would really be great - if you can comment back! I've revealed myself, let's see if that amazes you.. Kindly avoid using so called "SV"!



Take care,

iinK

2010-11-17 @ 23:21:42
URL: http://iink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0