Onsdag den 3:e nov.


Det är sjukt att vi redan är inne i november! Jag kan inte förstå att tiden kan gå så vansinnigt fort. Elliot är 17 månader idag :) Det händer så mycket om dagarna nu så jag hinner aldrig slappna av och njuta. Allt är kaos men samtidigt så trivs jag när det händer lite. Dock kunde det vara trevligare saker som hände men nu är det som det är.

Elliot skall alldeles strax till dagis. Jag själv känner mig som en vandrande zombie och förstår inte hur jag skall klara av dagen. Jag har ett fullspäckat schema idag, och då menar jag verkligen fullspäckat! Jag vaknade i natt tusen gånger pga mina konstiga mardrömmar som höll på att skrämma skiten ur mig. Alla skräckfilmer kan slänga sig i väggen för mina drömmar slår verkligen ALLT! Runt 6-tiden gav jag upp och vaknade till. Elliot vaknade stax därefter. Då satt vi och kollade på bolibompa en stund innan Pelle vaknade också. Då gick jag upp för att sortera tvätten och begav mig ner till tvättstugan. Tur att vi hade så lite tvätt, annars hade jag aldrig orkat!

Efter frukost och påklädning, så sitter vi här nu och tar det lugnt en stund. Det är farligt, för jag börjar bli trött igen. Bebis håller låda i min mage och Elliot utanför hehe. Jag ser både fram emot den här dagen och inte. Nu efter att Elliot har lämnats på dagis så skall jag, Pelle och Svea gå upp till Elliots farmor och farfar på en sen frukost eller en tidigt fika, beroende på hur man vill se det. Pelles och Sveas faster kommer på besök och skall lämna lite kläder till Elliot, Pelle och svärfar. Det var längesen man träffade henne och hennes man nu. Runt 12-tiden så skall jag gå upp till Pernilla och Rickard en stund på en fika där och sen ner mot dagis vid 14 för o hämta Elliot. Sen hem, äta mellis, göra sig i ordning och gå till mammagruppen. Efter mammagruppen kommer Svea och Henka för att hämta mig för att sen igen åka till Pelles föräldrar. Pelles och Sveas storasyster Inka kommer hem på besök. Vi skall berätta för henne att hon skall bli faster igen. Sen skall vi också säga hej då till mina svärföräldrars hund som får somna in i morgon pga sjukdom och ålder.. Plus att svärmor skall få sin första cellgiftsbehandling i morgon så det blir inte så mycket besök efter det för hennes del. Som sagt, det kommer bli en lååång dag, med både glädje och tårar.

Så nu vet ni varför jag inte kommer skriva mer idag. Känner att jag inte hinner eller orkar med allt runt omkring. Jag hoppas att ni förstår mig. Vår el stängs också av i några timmar idag för dom skall fixa nått med en elcentral här utanför.

Går in i vecka 22 idag med! Så skriver omd et i ett inlägg efter det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0