Nu blir det vila resten av kvällen.


Nu skall jag sätta på mig myskläder och sen slå mig ner i soffan och vänta på att Halv åtta hos mig börjar. Vi blev klara med middagen för en liten stund sen och Elliot har nyligen fått på sig sin pyjamas och skall snart få välling. Disken är också diskad nu och allt är rent och fint. Känner mig faktiskt väldigt nöjd med mig själv :) Jag har orkat laga två middagar, diskat 3 ggr, gått en promenad och mysa med min fina familj. Som sagt, jag är nöjd med mig själv idag. Pelle har också varit väldigt hjälpsam idag. Han har diskat 2 ggr och lät mig vila/sova en stund på eftermiddagen. Jag slocknade på 2 röda sekunder och sov i över en timme på soffan. Det var väldigt välbehövligt känner jag.

Nej myskläderna på och sen äta min dagliga dos med tabletter (järn och folsyra), sen krypa ner i soffan med mina älsklingar <3 Jag känner mig otroligt lycklig idag! Jag har ett underbart barn, en underbar fästman och ett till barn på väg. Jag älskar mitt liv, även om det möter på morgångar ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0