Nu är man helt slut!


Jag är helt slut i kroppen nu! Efter att Elliot hade lämnats på dagis, så gick jag, Pernilla och Rickard ner till Willys för att handla. Klockan var bara 9.30 när vi var klara, så då gick vi och tog en fika på ett café. Supermysigt! Sen gick vi upp till Jysk där jag handlade 2 st adventsstjärnor, en adventsstake och sen lite gardiner. Efter så gick vi till leksaksbutiken och köpte en pulka till Elliot. En grön fin liten bebispulka fick han :) Nu får vi bara hoppas på att han gillar den. Men vem gillar inte att åka pulka?

Senare i eftermiddag skall vi på en liten julmarknad hos Pelles storasyster. Hennes jobb har en liten marknad på skaer som dom har gjort. Fast vi blir nog bara där en liten stund, för sen ikväll så kommer Freyda hit o skall umgås lite med oss :)

Men nu skall jag sätta mig och äta lite lunch med älsklingen innan Elliot skall hämtas på dagis :) Lägger in lite bilder senare idag på hur fint vi fick det här hemma! Åh jag gillar mitt hem så mycket mer nu hihi! Så mysigt och fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0