Mitt uppe i allt, så kommer detta.


Igår var tydligen inte min dag. Allt bara gick emot mig, därav så lite bloggande igår. Men nu är det en helt ny dag, en ny vecka och nya bekymmer.

Elliot skall till BVC idag och få sin 1½-årsspruta. han skall vara där klockan 14 och innan det skall jag till vårdcentralen. Först ta lite prover och sen träffa en läkare. Min hosta har inte blivit ett dugg bättre utan sämre. På nätterna vaknar jag upp och har andnöd. Eller värre till och med, nästan som ett astmaanfall. Att försöka hosta då är inte enkelt. Jag får panik när det blir så. Men jag hoppas att dom har ett svar på vad det kan va. Det är många i min närhet som tror att jag har lunginflammation och när jag läste om det så stämmer nästan alla symptom in på mig. Så vi får se vad proverna visar. Det är inte kul att ha sån här hosta och sen vara gravid. Stackars lille bebis som ligger där inne i magen och får studsa med.

Så efter vi har varit där så blir det vila resten av dagen. Jag har ingen energi kvar i kroppen och bryter snart ihop. Det är påfrestande att hosta konstant, hela tiden och över allt. Jag hatar det!

Mitt i allt så har jag nog hittat den vagn som skulle passa oss bäst. Jag är grymt nöjd med valet och färgen. En perfekt syskonvagn för oss som har lite utrymme för en barnvagn och vi som åker buss. Det blir nog alltså en Phil&Teds Sport! En limegrön. Först var jag emot den men ju mer jag tänker på den och ser den så gillar jag den mer och mer.

Nu skall jag slänga mig i duschen och göra mig i ordning lite innan vi går upp till vårdcentralen och BVC. Slänger in en bild på den vagn jag tänkt mig :)


Kommentarer
Postat av: Liza |Gravid|

Nu har den cravingen avtagit efter att ha ätit en burk om dagen haha. Men jag tror att sambon är glad för att han slipper den iallafall :)

2010-11-30 @ 10:38:27
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

vilken fin vagn :)

2010-11-30 @ 18:14:37
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0