Minusgrader.


Här är det galet kallt. Mina ben är ännu frusna efter att jag kom hem från affären och det är över en timme sen! Men nu har vi ätit mellis, hela familjen och jag har också slagit in Pernillas present som hon skall få av oss :) Nu skall jag slänga mig i duschen en stund, göra mig i ordning lite grann och sen börja med maten. Idag blir det räksoppa med färska handskalade räkor i och vitlöksbröd till mig och Pelle. Elliot får fiskbullar i hummersås och ris eftersom han inte är ett stort fan av soppa hehe. Klockan 17 skall vi vara hos Pernilla och Rickard för att fira Pernilla och fika på massa mumsigt fikabröd :) Det kommer nog bli en riktig myslördag idag skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0