Minnen.


Åh jag kan längta tillbaka lite till den tiden när det bara var jag. Jag ångrar självklart inte mina barn! Men den tiden då det bara var jag, ung och beskymmerlös. Jag var lite utav en som gjorde allt möjligt. Jag var aldrig jättepopulär, jag höll på med mina hästar, hade tonvis med vänner och bodde ännu hemma. Jag festade väldigt mycket. Jag fattar aldrig hur jag kunde ha råd med alkohol och sånt varje helg, men på nått sätt så fixade det sig alltid. Det är som att se en helt annan Fanny. Jag kan sakna den där tiden man gick i skolan, mest högstadiet faktiskt. Jag hade nog inte gjort nått annorlunda om jag fick åka tillbaka i tiden och göra det igen. Jag är totalt nöjd med allt jag har varit med om. Även om det innebär både sorg och kärlek. Det är en erfarenhet jag kommer bära med mig resten av livet.

Det finns så mycket som jag skulle vilja säga till en del personer, säga förlåt och göra en del saker ogjort. Träffa en del spännande människor och inte slösat iväg mina pengar så vansinnigt mycket på sånt som var onödigt! Men det kan jag inte få ogjort nu dock. fast om man ser över det hela, så är jag grymt nöjd med vart alla mina dumheter och knäppheter tog mig någonstans. Annars hade jag aldrig hamnat där jag är i dag. Mitt hjärta har varit krossat många gånger, inte bara av killar utan av annan kärlek med.

Men gud så kul om man kunde få vara en tonåring igen ;P


Jag och min vän Johanna :)

Jag och min Jennie <3

Jag när jag va 16 :)

Jag och min häst Lasse <3 Miss you!

En del av min klass när vi var i England. Jag längst ut till höger :)

Jag och hunden Belle som jag ställde ut :)

Mattiaz, Jennie och jag på Jennies mammas 40-års fest. (Ja det är Ullared-Mattiaz)

Jag, Johanna och Vickan midsommar 2006 :)

Min andra vän Johanna och jag :) <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh gumman vilka minnen. Men du tror inte jag har den bilden =) Vara snäll att maila över den när ni fått i ordning på datorn!

Puss och kram

2010-11-17 @ 22:00:53
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0