Måndagskväll.


Klockan är inte ens 17.00 och det är mörkt ute. Det känns verkligen att vi ställde om klockorna igår. Men det innebär ju faktiskt att vi är ett steg närmare julen :P

Vi gick en långpromenad efter lunch med Pernilla och Rickard och barnen så klart. Det var så otroligt skönt att få komma ut och röra på benen en bra stund och känna sig trött när man kom hem. Och en annan som var trött var Elliot. Han somnade på nolltid när vi kom hem och sov ända fram till kl.16. Då var jag tvungen att väcka honom så att han kan sova ikväll. Jag själv somnade också en stund på soffan. Kunde rå för det. Ögonen bara slocknade och innan jag visste ordet av det så hade jag sovit i mer i en timme! Skönt var det hihi.

Om en liten stund så skall jag se på Unga mödrar och sen börja med maten till mina hungriga älsklingar här hemma. Jag var sjukt sugen på spagetti och köttfärsås så det får det bli ikväll. Efter maten skall Elliot bada och sen leka en stund innan det är sovdags.

Bebis höll låda i magen förut <3 Den känslan att få känna sitt barn innefrån magen slår aldrig fel. Det känns som första gången helt tiden tycker jag. Hade jag inte haft såna foglossningar så hade jag velat vara gravid jämt haha! Nej nu efter att lilla plutt har kommit till världen så skall jag bara vara mammaledig i ett halvår, sen får Pelle ta över eftersom jag skall börja plugga.

Nej sätta sig framför tvn och vänta på att programmet skall börja :)


Magen för några dagar sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0