Måndagen den 1 november!


Nu har jag varit off ett tag med mitt bloggande jag vet. Men ville njuta till fullo när familjen var här och sen så har det varit mycket annat med som jag känner att jag vill hinna med. Men nu tänkte jag iaf att jag skulle börja igen :)

Dagarna har rullat på och det var så himla kul att ha familjen här. Allra mest mina syskon Mathilda och Mattias. Elliot älskade att ha dom här. Han somnade alltid fort på kvällarna för att han var så slut efter all lek. Det var hemskt när dom skulle åka hem. Jag har nog aldrig saknat dom så mycket som jag gör just nu. Det är tomt här hemma och Elliot tycker nog att det är lika tråkigt som vi. Det som är värst är att jag inte kommer få se dom förrens i vår igen. Det är många månader tills dess och en lång väntan. Jag hatar att bo så långt ifrån min familj på ön. Tur att jag har Pelle, Elliot, bebisen och sen Pelles familj iaf.. Men det är inte likadant som ens egna föräldrar o syskon.

Men annars så har vi umgåtts med Pernilla, Rickard och deras barn, samt att jag och Elliot har varit med Linda och Oliver. Så helt deppig har jag inte varit hehe.

Bebisen i magen mår jättebra och i tisdags så var jag på UL igen. Eftersom jag skulle vara där kl 8, och Elliot skulle till dagis kl.9 plus att mina syskon var här så ställde Linda upp och var min "partner" den stunden och följde med. Bebisen var livlig och lite busig. Den ville inte ställa upp o vara med på bild så jag fick tyvärr bara en bild med mig hem, men den vart så fin <3 Bild får ni se i slutet av inlägget.

Nu gör jag ett jättehopp och hoppar ändå tills igår. Orkar inte gå in på detalj vad jag har gjort dom senaste dagarna. Sen minns jag inte riktigt heller, mer än att i torsdags så åkte jag och Elliot in till Hageby i Norrköping o träffade Linda o Oliver och i fredags så var Sandra och Jesper här på middag :) Men igår då, så var vi uppbjudna hos Pelles föräldrar på lunch. Dom bjöd på våfflor och sen kaffe eller thé efter. Vi spelade även poängpoker ett bra tag med. För en gångs skull så tog det jättelång tid innan nån vann. men tillslut så lyckades Pelles mamma vinna och då gick vi hem till Pernilla och Rickard så att barnen kunde få leka lite och vi fika. Det var lika mysigt som alltid. Sen på kvällen när jag låg i sängen och kollade på film så kände jag bebis sparka jättetydligt att det till och med kändes utanpå (glömde berätta att min moderkaka ligger framtill i magen så det kan va svårt o känna bebis ännu)!! Så himla härligt att få känna det lilla livet i mig :) <3

Idag skall vi bara ta dte lugnt. Vi skall gå ut senare idag med Pernilla och Rickard. Barnen vill nog ut o leka idag så det blir nog o gå till lekparken och sen fika lite grann :) Sen blir det bara en hemmadag. Känner att det var länge sen vi var hemma på efetrmiddagen och kvällen själva, så det är något jag ser fram emot faktiskt! Men nu först så skall jag hoppa in i duschen och sen ta itu med frukostdisken. Pelle och Elliot får bädda sängen och sen dammsuga hihi :)

Men nu vet ni att vi lever iaf! Hörs senare idag med lite bilder från dagen och sen update :P


Här är den senaste bilden på vår andra lilla skatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0