Måndag.

Jag fick sovmorgon utav Pelle och Elliot i morse. Det var så himla skönt även om jag bara sov 1½ timme extra bara. Men skönt var det! Vi har ätit frukost för en halvtimme sen och jag skall snart klä på mig kläder och sen sätta igång med lite hushållssysslor som har puffats bort i helgen. Tur att vi är två som hjälps åt och en Elliot som älskar att städa även om hans syn på städning kan bli lite stökig haha. Men just nu så sitter han och leker med sin kaffeservis på golvet. För en gångs skull så vet man vart man har honom!

Lite senare idag så skall jag upp till Pernilla och planera nyårsfirandet lite och middagen vi skall ha. fast resten utav dagen består utav städning och lugn. Så lugnt det kan bli med en Elliot som är precis överallt och ingenstans!
Hur ser er måndag ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0