Lördagen innan 1:a advent.


I morse så fick jag sovmorgon av älsklingen. Det var hur skönt som helst och jag sov till halv 10. Känner mig utvilad även om jag har haft det jobbigt i natt. Hostan var som värst igår och i natt. Jag hostar tills jag inte får luft längre och har sjukt svårt att andas emellan hostattackerna. Usch! Nu kan jag knappt prata och andningen är hur tung som helst. Jag kanske skall ringa vårdcentralen?

Igår var vi ju inne i Norrköping så då blev det inget bloggande för min del. Vi hittade massa fina julklappar till Elliot, en present till Pernilla som fyller år idag och sen va vi på Mc Donalds och efter några timmar tog vi en liten fika på Fräcka Fröken. Vi åkte hem runt 15-tiden och gick hem till Pelles föräldrar och berättade att vi hade köpt ringar till oss och tog på oss dom då. Så nu är vi förlovade på riktigt! När klockan blev 17.oo gick vi hem till oss för Sandra och Jesper skulle komma och fika o se på Idol med oss. Vi hade det suuuupermysigt! Även om Elliot inte alls va på humör så somnade han en bit in i Idol. Det behövde han. Gud så trött han va!

Idag skall vi till Pernilla och fira henne :) Men innan det blir det skidor på tv och sen handla på Willys till ikväll. Och sen iväll har vi dessutom tvättstugan.

Men nu skall jag först och främst äta frukost med min familj och försöka se om jag kan få fram några ord. Än så länge har jag inte lyckats säga så mycket. Dumma hosta som gör mig så hes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0