Längtan!


Ibland kan jag få en sån sjuk längtan efter att få se mitt andra lilla barn. Det är inte konstigt, för det är nått man längtar till så klart. Jag vill inget annat än att Elliots lilla syskon skall komma nu. Fast den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :)

Åh jag älskar det här barnet lika mycket som jag älskar Elliot. Snart kommer jag inte bara vara mamma till ett barn, utan två. Mitt och Pelles egna fina barn. En kombination av båda oss <3

Nej ibland kan jag längta så mycket efter att få ligga inne på förlossningen, BB och sen få komma hem till en förväntansfull Elliot <3 Den här gången är jag inte ett dugg nervös eller orolig inför förlossningen. Jag vill bara ligga där, få ont och sen få fram vårt älskade lilla syskon till Elliot :)


Elliot i pappas famn bara några minuter gammal <3

Vårt andra lilla barn <3 20 veckor gammal i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0