Kaos!


Det är precis vad det är ute nu! Det har kommit så sjukt mycket snö bara på en dag. Dessutom så börjar det bli kallare ute nu. Det tycker jag är bra. Nu skall det bara sluta blåsa storm också :P

Pelle är nere på OKQ8 och köper cigg till sig själv och jag o Elliot sitter här och lyssnar på musik framför datorn. Så fort Pelle har kommit hem så skall jag ta och diska upp resten av lunchdisken och sen börja med maten. Det blir spagetti och köttbullar idag. Det har Pelle bestämt.

Bebis har varit relativit lugn i magen idag. Fast det brukar bli full rulle på kvällen när man skall sova :P <3

Nu skall jag dock fortsätta lyssna lite på musik och mysa med Elliot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0