Jag är hungrig!

Jag gillar inte att vakna upp på morgonen och vara vrålhungrig. Då mår jag illa och kan knappt äta nått till frulle. Så gissa vad jag och Elliot skall göra alldeles strax? Jepp, äta frukost hihi. Sen är det dags att klä på sig lite kläder och gå till dagis kvart i 9.

Elliot har inte varit rolig i natt. Han har gnällt och sovit oroligt, så jag antar att han har drömt nått läskigt. Min stackars lilla älskling. Jag känner inte alls för att lämna honom till dagis idag, men han måste. Han blir så himla ledsen om han har varit borta flera dagar från dagis. Då vill han bara följa med mig hem igen.

Nej jag skall ta och duka fram frukost till oss nu och ha en liten mysmorgon innan det bara är jag och Pelle kvar här hemma.



Ni får en fin bild på Skrållan när hon ligger och slöar på soffans rygg ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0