Hushållsysslor när Elliot inte är hemma.


Nu har jag suttit och vilat en stund framför datorn och tittat på en del program som jag har missat. Fast nu är det dags att sätta lite fart här hemma. Måste dammsuga, städa badrummet och sen ordna upp köket. Elliot tycker det är jätteroligt att dra ut alla leksaker i köket, vilket jag inte gillar så värst mycket. Me det är klart att han skall få leka vart han vill. Så jag och Pelle får gott plocka upp efter honom när han är på dagis.

Annars så mår jag inte så värst bra. Hostan är som vanligt och andnöd har man. Men igår när jag va på vårdcentralen så fick jag iaf diagnosen luftrörskatarr. Fick pencillin och astmamedicin. Och så skall jag fortsätta ta min hostmedicin till kvällen innan jag lägger mig. Skönt att man vet vad det är för fel nu. Får vila så mycket jag bara kan och passa på nu när lilleman är på dagis.

Dags att sätta lite fart kanske? Måste hinna äta nått också innan Elliot skall hem från dagis. Då blir det att traska ner i alla desse minusgrader och frysa ihjäl. Men gott med frisk luft! :)

Kommentarer
Postat av: Liza |Gravid v37+3|

Han äter ju inte köttfärssåsen men han ogillar att ja inte varierar haha .. :)

Nu är min craving chokladpudding, de går undan i graviditetssvängarna haha ...

2010-11-30 @ 12:55:08
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0