Hoppas på snö!


Idag var det torsdag igen. Som vanligt så går dagarna alldeles för fort. Elliot går sista dagen på dagis för den här veckan och jag är själv hemma just nu. Pelle är iväg på ett möte, så jag får njuta av ensamheten en stund här hemma. Är ritkigt skönt måste jag erkänna. Att man får sitta vid datorn i lugn och ro. Bara att få vara :)

Det ser ut att bli en lugn dag idag. Jag har inga planer o inte Pelle heller. Kanske blir en promenad senare när Elliot hämtas på dagis. Har massor med brödkanter och sånt som fåglarna skall få :) Elliot gillar nog det.

I morgon däremot så blir det en dag inne i Norrköping med Pernilla. Kolla lite julklappar och få en tjejdag. Det skall bli roligt! Och på kvällen skall jag, Pelle och Elliot äta tacos och ha en riktig myskväll här hemma. Längtar som tusan om jag skall vara ärlig :)

Men nu skall jag fortsätta lyssna på musik, kolla bloggar och pyssla lite med datorn. Bebis poppar runt som attan i magen nu när jag sitter här :P Tror h*n gillar Rihanna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0