Fy bubblan vad mätt jag är!


Jag är så mätt att naveln inte längre är innåt. Den peker rätt ut i vädret haha! Då är man mätt då. Vi har precis ätit tacos och provat våra nya vinglas som jag köpte på IKEA förra helgen. Pelle hade cola i sitt och jag äppeljuice. Elliot fick också samma som jag.

Pelle skall upp till sin pappa och ge honom lite utav tacosen vi åt nu. Pelles mamma är på sjukhuset och mår inte så bra. Så det är bara Pelles pappa hemma, så vi tänkte vara lite snälla o ge honom mat så slipper han stå och laga mat.

När Pelle är hemma igen skall vi fylla på vår stora godisskål med lösgodis och skumtomtar. Elliot får lite choklad :) Sen blir det lite fredagsmys med Elliot innan han skall sova. Vi får dock se när det blir. Han är superpigg nu så det blir väl sen lagom till Idol han somnar.

Tidigare idag så var jag och Pernilla inne i Norrköping och handlade. Pernilla hittade massor med fina saker och jag själv hittade också mycket fint, men höll i mina pengar. Tänkte köpa det nästa vecka i stället när lönen kommer. Men men, man kommer inte från stan utan att ha köpt något. Jag köpte en olja på Apoteket som man smörjer magen med, så man förebygger bristningar. Visst har jag en del sen jag väntade Elliot, men vill inte ha några nya. Köpte också öronhängen till mig själv :) Mycket fina! Det fick bli min namnsdagspresent. Det är den stora Elisabeth-dagen idag. Köpte lösgodis på en kiosk som heter Gottoteket, till fredagsmyset ikväll. Annars var det inget speciellt som jag handlade. Jag är grymt stolt över mig själv måste jag säga!

Nu skall jag och Elliot bygga lite med lego, eller ja, duplo som det heter för dom mindre barnen. Vi får underhålla oss lite nu när pappa Pelle är borta en stund. Jag är så sjukt mätt nu så jag skulle nästan kunna rulla fram. usch kommer krökas innan Idol haha :P

Ha en mysig fredagskväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0