Fredag.

Nu är gårdagen förbi och vi kan blicka framåt i vetskapen av att han mår bra nu.

Fredag idag alltså. Vi får se vad den här dagen bjuder på. En kompis till mig och Pelle kommer hit i eftermiddag o hälsar på. Det var jääättelänge sen vi sågs. Elliot var en liten bebis ännu då. Så det var ett tag sen. Ikväll så blir det bara Idol-tittande och lite god middag. Får se dock vad vi skall äta för vi har inte bestämt oss ännu.

Orkar faktiskt inte skriva så mycket idag. Känner att jag vill ha tid med familjen nu på förmiddagen och sen ta det lugnt. Har haft så mycket nu i flera dagar att jag har glömt bort vårt hem lite grann.

Elliot är jättebusig och på bra humör idag, lika så Pelle. Han har inget hår kvar på huvudet längre. Hans storasyster Anna kom förbi igår och rakade av allt. Pelle hade ju ett helt fågelbo på huvudet haha. Men nu är han snyyyyyggare än innan! <3

Jag skriver mer i morgon för idag skall jag bara njuta av dagen med familj och vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0