För få timmars sömn och en envis Elliot.


Jag har sovitalldeles för lite i natt. Vet inte vad det är, men ibland kan jag bli så fruktansvärt pigg! Ligger och tänker för mycket på allt som egentligen är oviktigt. Som i natt tänkte jag på vilka gardiner vi skall ha uppe till jul och vart dom skall hänga. Sen tänkte jag på att det var synd om mig som är tvungen att gå upp tidigt bara för att vi har tvättstugan nu på morgonen. Elliot är grymt envis idag med tydligen. Får inte han som han vill så blir han riktigt arg! Grannarna undrar väl vad vi gör med honom eftersom han skriker och inte speciellt tyst heller.

Så just nu håller jag på att tvätta. Pelle tar Elliot under tiden så att allt flyter på som det ska. Vi hinner inte tvätta speciellt mycket nu heller för vi skall iväg på ett möte sen vid 10 och det håller på ett tag. Elliot är på dagis då iaf och går till kl.14.

Snart är det dags att gå ut till tvättstugan igen, sen äta frukost o klä på Elliot. Full rulle nu på en måndagsmorgon kommer få mig att somna tiiiidigt ikväll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0