En onsdag som bjuder på snö och minusgrader :)


Natten har varit ganska dålig, men bättre i natt än natten innan iaf. Drömde en massa konstiga drömmar om en barndomskompis till mig och min lillebror. Kan det ha o göra med att det var mer än 2 år sen vi sågs sist nu? Får se om man kanske ses nästa sommar, om han kommer på besök på Gotland. När klockan var 2 så vaknade jag och var extremt kissnödig. Då var det dags att gå upp och kissa, dricka lite och sen lägga sig igen. Där efter vaknade jag lite från och till. Men sen vid klockan 7.14 så vaknade jag igen och kände en sån lättnad av att klockan hade blivit så mycket, så då gick jag upp. Elliot vaknade strax efter mig och var på ett strålande humör. Skönt, igår så var han på inte alls lika bra humör.

Elliot har som vanligt fått en ny blöja av mig och sen välling. Så vi skall snart väcka pappa Pelle som sover jätteskönt haha. Men han skall på möte så det är nog dags att vakna till lite. Nu kanske ni undrar varför Pelle får sova nästan varje morgon och inte jag. Men det är så här, jag kan inte sova länge längre, inte längre än till 8 iaf. Sen är Pelle svårväckt och jag gillar att vara uppe själv med Elliot på morgonen just för att det är så mysigt hihi.

Nej väcka Pelle nu och sen göra lite frukost. Får se vad dagen bjuder på. Men ut skall vi, för det är massor med snö ute, minusgrader och det snöar inte! Fast i och för sig så skall det snöa mer idag, men det gör nog ingenting för Elliot. Vi kan ju bara gå till lekplatsen bredvid oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0