En lista

About Me
namn: Fanny
födelsedatum: 6 Juli 1988
födelseplats: Södertälje
bor: Söderköping, men har bott på Gotland nästan hela mitt liv
hårfärg: Brunröd
längd: 174cm
skostorlek: 39/40
civilstatus: Fästman/sambo
höger eller vänsterhänt: Högerhänt
stjärntecken: Kräfta

Har du under den senaste månaden:
Haft sex? Jag lever i ett förhållande, säger väl allt?
tappat bort saker? Säkert någon gång
druckit alkohol? Nej
rökt? Nej
shoppat? Ja lite grann
stulit något? Nej
motionerat? Ja, gått promenader

antal:
antal människor du skulle ge ditt liv för: Min familj
antal piercings: Räknas dom man har i öronen så 5 st
antal tatueringar: Inga faktiskt
antal syskon: Fyra småbröder och en lillasyster
antal saker jag ångrar: Inga
antal skor: Måååånga
antal mascaror: Hmm?
antal personer du kysst: -

Var ärlig!
svär du? Ja, för mycket skulle nog min mamma anse :P
sjunger du? Ja mest när jag är själv
plattar håret? Ja ibland
gråter du? Japp
varit depp? Mm.
sett upp till någon? Ja, min moster

har du någonsin:
däckat eller varit jätte full? Ja, men det var längesen nu
blivit kallad hora? Det har väl nästan varje tjej blivit?
blivit nedslagen? Nej
Slagit någon? Dumt nog, ja.
ljugit om din ålder? Haha det här väl alla?
bråkat utan anledning? Ibland kan det hända
Varit uppe 24 h? Japp när Elliot föddes

i framtiden:
namn på barn? Ellah, Elvira, Adrian och många fler.
hur vill du dö? Snabbt
vad vill du bli när du blir äldre? Barnmorska
vart vill du bo när du skaffat familj? Jag har redan skaffat mig en familj, men i en annan stad skulle inte vara helt fel att bo.
drömjobbet? Barnmorska

brukar du
:
lyssna på musik? Varje dag
äta mat? Det händer flera gånger varje dag ;P
dricka vatten? Varje dag
dricka alkohol? Nej inte nu när jag är gravid.
vara lat? Haha det händer nog
skratta: Ja
kramas? Aa det är klart
sova? Flera timmar varje natt
jobba? i skolan? Inget utav det just nu.
ha pengar? Japp varje månad ;P
Om Inte, frågar du dina föräldrar? Det händer men hemskt sällan!

Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 27

Jättefina namn på barn tycker jag! ;)

2010-11-19 @ 22:55:42
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0