Det är som det är..


Jag vaknade för en halvtimme sen och kunde inte somna om. Elliot och Pelle sover ännu. Dom får göra det till Elliot vaknar. Dumma drömmar som gör att jag inte kan somna om, som gör att jag vaknar hela tiden med hjärtat i halsgropen och funderingar. Det har nog mycket med graviditeten och allt runt omkring mig som har hänt. Iaf dom drömmarna jag hade i natt. Jag längtar tills min fina familj vaknar så jag får umgås lite med dom innan jag åker bort en sväng idag över dagen. Pelle och Elliot skall vara hemma och jag skall till IKEA och titta lite med Pernilla och Rickard. Mest för att komma på andra tankar och det vet jag att dom kan få mig på. Sen när jag väl är hemma igen så väntar en myskväll med min familj <3 Jag har tur som har dom två. Dom är mittt liv.

Nu skall jag krypa ner i sängen igen och titta lite tyst på tv.


Ta aldrig livet för givet, det kommer vändningar man inte är beredd på. Inget slutar upp och förvåna en heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0