Bloggsugen igen.


Satt nyss och läste en massa bloggar och blev sugen själv på att blogga igen.

Allt har lugnat ner sig lite nu. Jag lever inte i ett kaos längre och kan slappna av. Det finns ändå saker som måste göras, men vem har inte det så? Min svärmor har fått sin första behandling nu, jag själv har kunnat slappna av mer och är ute o rör på mig varje dag med Pernilla. Bebisen har börjat sparka så mycket nu att det syns utanpå om jag ligger ner på rygg. Jag och Pelle håller sams jämt och delar på ALLA uppgifter. Elliot är en riktig buse och har kommit in i någon trots. Han har dessutom lärt sig att prata lite mer, så man förstår ibland va han säger! Det är ett tecken på att min lilla kille inte är så liten längre.

Men idag ser det ut att bli en relativt lugn dag. Vi skall bara upp en sväng till Pernilla och Rickard o lämna deras dator som Pelle har fixat i ordning igårkväll. Sen får vi se vad som händer. Elliot är hemma från dagis idag och har varit det hela veckan för han är så förkyld. Men pigg är han så nästa tisdag är det dags att gå till dagis igen.

I förrgår kom den andra snön hit till Söderköping. Och den ligger ännu kvar! Det var äcklig blötsnö men ändå. Inget roligt att gå i med barnvagn dock. Tur att man har en ny nu :) Men idag så är det kallt ute och snön har fryst på. Så jag funderar på om man skall ta och klä på sig och gå ut en sväng för att kanske mata fåglarna med bröd vid ån? Elliot skulle nog tycka det va kul, men väntar nog en stund till o ser om Pernilla och Wilma vill följa med också.

Jag skriver två st inlägg till efter det här. Ett om Elliots utveckling och sen ett om bebis i magen :) Skriver igen när jag har tid!


Kommentarer
Postat av: Jossie

Skönt att allt verkar lite lättare nu. Hoppas det håller i sig. Snart är det ju jultider också, mysigt :)

2010-11-11 @ 18:40:25
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0