Äckelsnö!


Usch jag gillar inte den här snön som kommer nu. Den är slaskig och blöt! Sån snö vill vi inte ha. Kan det inte bli -5 grader eller nått så det fyser på lite och blir pudersnö istället? Mycket bättre :P

Elliot somnade i vagnen på vägen hem och sover ännu. Kan va skönt för honom o få sova lite, men det blir kämpigt att hålla honom vaken sen till kl.19 tidigast. Jaja, det måste gå. Men jag fick iaf sätta mig i soffan en liten stund o vila ryggen innan jag bäddade sängen och plockade upp lite här hemma. Pelle står och diskar just nu. Så fort han är klar så skall jag göra ugnspannkaka med bacon i till lunch. Det har jag längtat efter så länge hehe.

Svea kommer om en timme drygt och då skall vi umgås. Hon skall på ett möte vid kommunen sen ikväll så då passar det alldeles utmärkt att vara här o umgås med mig :D

Men jag går inte ut nå mer idag! Usch, får hoppas på att det fryser på lite i morgon så man kan gå ut och njuta av snön istället för att svettas ihjäl och få träningsvärk i benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0