1:a advent.


Elliot och jag sov till 8.15 idag. Jag kan lova att det var jätteskönt! Elliot somnade dock vid halv 10 igårikväll. Men min hosta har inte blivit ett dugg bättre så ni kan ju tänka er hur mycket sömn jag har fått i natt. I morgon blir det att ringa vårdcentralen igen. För nu går det så långt att jag spyr upp maten när jag hostar. Det gör ont när jag andas till och med.

Om vädret kanske blir lite bättre idag, skall vi nog gå en liten sväng på julmarknaden. Men just nu är det snöstorm typ, så får se om vi inte bara stannar inne och myser idag. Äter lite adventsfika och dricka lite glögg? Mums! Men nu först skall jag väcka min stora älskling och sen äta en mysig frukost och sen tända första ljuset i adventsljusstaken :)

Just nu är det inte bara Elliot som är förvildad heller. Bebis har varit vaken i snart 2 timmar och bökat runt i magen :) <3 Nu känns allt så tydligt. Mina barn, ni gör mig lyckligaste i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0