Vilken hemsk natt!

Jag och Pelle satt o kollade på film igår kväll. När den va slut vid halv 1 så vaknade Elliot o va jättepigg. Vi kämpade med o få honom o somna i 2½ timme! Det blev inte mycket sömn för ögat när han vaknade klockan halv 7 dessutom. Men tog mig en liten tupplur när han vart trött o somnade. Så nu har jag ungefär sovit 5 timmar sammanlagt :)

När vi vaknade efter vår lilla lur så fick Elliot bada en lång stund, så jag kunde fixa i ordning mig lite i badrummet samtidigt :) Efter det så fick Elliot lite massage medans jag smörjde in honom med hans hudkräm. Sen vart det o ta itu med disken från middagen igår. Det va inte så mycket som tur va så det gick fort att ta det. Lunch blev det straxt efter disken.

Så nu skall jag kasta mig i duschen en snabbis och sen skall jag och Elliot gå ut på en promenad i det ooootroligt fina vädret! Det är ju jättevarmt o skönt idag och jag tror dessutom att grannen har klippt gräset för min näsa kliar som tusan men det luktar fasligt gott :)

Hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0