Vaknade klockan 8 idag!

Elliot vaknade då alltså! Jag blev så förvånad när jag blev väckt av Elliot o kollade på klockan o insåg att han hade sovit flera timmar längre än vad han brukar på morgonen. Så idag är jag hemskt utvilad och känner mig hur pigg som helst (som man nu kan göra efter en influensa) och funderar på om jag verkligen skall skippa mammagruppen idag? Det är ju bara två gånger kvar sen o jag vill verkligen gå. Jag får känna efter en stund till innan jag bestämmer mig för vad jag skall göra.

Igår så va det verkligen superkul när Sandra och Jeppe kom hit :) Elliot va helt slutkörd när dom hade gått o somnade på ett kick hehe! Så nu har vi oxå planerat lite inför sommaren. Det här kommer bli en toppen sommar, tror inte ni?

Nu skall jag sätta mig o kolla blocket.se en liten stund innan jag hoppar in i duschen :) Jag bjuder på dagens blid på min lilla prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0